Основні напрями діяльності
ЦДЮТ № 1 – комплексний заклад позашкільної освіти, у якому функціонує 3 відділи, які охоплюють 8 напрямів позашкільної освіти:
- художньо-естетичний відділ (напрям: художньо-естетичний, декоративно-прикладний, гуртки: вокальний, театральний, бальний, хореографічний, класична гітара, народні танці, народні інструменти, цирковий, образотворче мистецтво, художній розпис тканини, м’яка іграшка, фітодизайн, бісероплетіння, кераміка, рукоділля, прикладне мистецтво);
- туристсько-краєзнавчий відділ (напрям: туристсько-краєзнавчий, фізкультурно-спортивний, еколого-натуралістичний, гуртки: туристичний, пішохідний туризм, літературне краєзнавство, історичне краєзнавство, народознавство, юні археологи, юні геологи, карате, шахи, аеробіка, юний еколог);
- науково-технічний відділ (напрям: науково-технічний, гуманітарний, соціально-реабілітаційний, дослідницько-експериментальний, гуртки: інформатика, юний математик, технічне моделювання, оригамі, "Барвінок", "Розумник", "Ровесник", "Основи соціологічних знань", "Основи учнівського самоврядування", "Школа основ журналістики", англійський клуб "Englishland", «Літературна творчість», поглибленого вивчення матетематики).
Пріоритетні завдання ЦДЮТ № 1:
- реалізація державної політики у сфері позашкільної освіти;
- забезпечення змістовного дозвілля дітей;
- формування вихованої, творчої, фізично та морально здорової, з глибоко розвиненою національною свідомістю особистості;
- глибоке вивчення культурно-історичної спадщини українського народу;
- забезпечення випереджаючого характеру освітнього процесу у гуртках, вільний розвиток особистості та формування соціально-суспільного досвіду;
- використання нових сучасних педагогічних методів та інноваційних проектів у вихованні та навчанні;
- обґрунтування оптимальних педагогічних технологій, що сприяють розширенню можливостей компетентного вибору особистістю життєвого шляху;
- створення умов для підтримки та розвитку творчої особистості;
- створення умов для підтримки та розвитку дітей, які знаходяться в складних життєвих умовах;
- поетапне впровадження в освітній процес інклюзивної освіти.